20 ianuarie 2024

Proiectele eTwinning: modalități de integrare în ora de limba franceză

Am vorbit ieri la Cercul pedagogic al profesorilor de limba franceză din zona Alba-Zlatna-Teiuș despre proiectele eTwinning, despre impactul pe care îl au asupra elevilor, dar și asupra celor care îi învață, despre felul în care am înțeles eu să integrez activitățile eTwinning în orele de limba franceză.

Proiectul pe care am ales să îl prezint în detaliu este cel mai drag proiect de acest fel al meu. Pentru că a fost primul, pentru că habar nu aveam la momentul respectiv ce înseamnă lumea eTwinning (și nici unul dintre profesorii prezenți ieri în sală nu au lucrat până acum într-un astfel de proiect), pentru că, la vremea aceea, am învățat și eu și Christelle Ducrot, partenera mea de proiect, cu ghidul în mână și cu multă investiție de timp și energie cum se gestionează activitățile într-un spațiul virtual de proiect (și de aceea fac gratuit ateliere cu cei care vor să învețe mai ușor și mai repede aceste lucruri în 2024), pentru că am lucrat în acest proiect pentru bucuria de a lucra și am aflat abia la jumătatea drumului că există o competiție națională și europeană eTwinning și, da, pentru că în ciuda lipsei de experiență am reușit să așezăm cu «Lectures partagées» județul Alba pe harta europeană a premiilor eTwinning.

 

Cunoaște-mă mai bine:

Pagină web realizată în programul pentru creare site-uri, WebWave.